Tak wyglądały obchody Światowego Dnia Proseccoo z marką Mionetto
Udostępnij artykuł
c
Nikogo już nie dziwi fakt, iż prosecco, czyli ulubione wino musujące Polaków, doczekało się swojego święta. Tegoroczne obchody Światowego Dnia Prosecco (13.08) były bardzo wyjątkowe. Firma Henkell Freixenet Polska, czyli lider i gospodarz kategorii, stworzyła specjalne, Pomarańczowe Strefy Mionetto, w których konsumenci mogli się bawić i delektować chwilą w towarzystwie ulubionych włoskich bąbelków Polaków.
Pomarańczowe szaleństwo
Gdańsk, Sopot, Chałupy, Poznań – słowem: strategiczne miejsca na wakacyjnej mapie Polaków. To tam, w weekend 12-13.08, stanęły Pomarańczowe Strefy Mionetto. Każda inna, z inną aktywnością w roli głównej. Wszędzie była włoska muzyka, mnóstwo dobrej energii, uśmiechów i gigantyczne kolejki po orzeźwiający Mionetto Spritz.
– To był niesamowity czas! – podsumowuje Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Mamy nadzieję, że wszystkim, którzy odwiedzili nas w Pomarańczowych Strefach Mionetto, udało się choć przez chwilę poczuć włoskie dolce vita! Miło też było słyszeć od właścicieli lokali, które współpracowały z nami przy obchodach, że czują niedosyt i chcieliby rozwijać tę współpracę. Oczywiście ważna jest sprzedaż, która tego dnia była rekordowa, ale Światowy Dzień Prosecco to dla nas przede wszystkim okazja do zabawy z marką i podziękowania naszym konsumentom – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Gospodarz obchodów
Po raz kolejny gospodarzem polskich obchodów Światowego Dnia Prosecco była firma Henkell Freixenet Polska. To w jej portfolio znajduje się Mionetto Prosecco – ulubione prosecco Polaków.
Mionetto Prosecco to zdecydowany lider na polskim rynku prosecco – numer „1”, jeśli chodzi o wartość sprzedaży. Badania wskazują, że Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.[1]
Mionetto pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu.
Linia Mionetto Prosecco składa się z kilku formatów – w sprzedaży dostępne są butelki pojemnościach 0,2 l, 0,375 l, 0,75 l oraz 1,5 l. Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego – można znaleźć także Mionetto w wersji rosé, biologico oraz 0%.
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa, w okresie W5 2022 – W4 2023, w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco