Odkrywaj pasję życia z BMW
Udostępnij artykuł
BMW Excellence Club umożliwia klientom niemieckiej marki eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób, dostarczając im wyjątkowych wrażeń, które zostaną z nimi na całe życie.
Postrzeganie tego, czym jest luksusowe i nieprzeciętne życie zmieniło się w ostatnich latach. Wcześniej luksus oznaczał przede wszystkim korzystanie z przedmiotów czy usług najwyższej jakości, potwierdzających zarazem czyjś wysoki status. Dziś jest to bardziej złożone. Na przykład nie mniej istotna niż świetna jakość jest personalizacja usług i produktów, zapewnienie przez nie niepowtarzalnych przeżyć i emocji czy związany z tym świadomy wybór, który pozwala klientom w pełni smakować sztukę życia.
A przy tym niektóre luksusowe marki nie tyle odpowiadają na to zmienione podejście, ile definiują na nowo pojęcie luksusu, inspirując innych i nadając ton nie tylko w swojej branży. Do takich wyjątkowych firm i brandów należy m.in. BMW.
Oczywiście świadczą o tym auta tej marki: zniewalająca moc ich silników, piękny, efektowny design czy wyrafinowanie, na które nakłada się wizjonerskie podejście do technologii i ochrony środowiska, jak i unikatowość każdego modelu oraz personalizacja. Przez to wzbudzają jedyne w swoim rodzaju emocje i pozwalają je w wyrazisty sposób zamanifestować. Ale BMW jest też znane z tego, jak buduje relacje z klientami, wychodząc daleko poza typowe interakcje związane z obsługą sprzedaży i tworząc zupełnie nową, ekskluzywną jakość.
Podróż poza schematy
Jeden z przykładów budowania relacji bawarskiej marki z klientami na zupełnie innym poziomie to BMW Excellence Club – program stworzony z myślą o osobach otwartych na odkrywanie nowych pasji i poszukujących niezapomnianych emocji. Do klubu mogą dołączyć właściciele modeli z najwyższej półki: BMW serii 7, BMW i7, BMW X7, BMW serii 8, BMW M8 oraz BMW XM, którzy złożyli zamówienie nie wcześniej niż w 2022 r.
Jak zauważa Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW w Polsce, kwintesencją BMW Excellence Club jest odkrywanie tego, co niedostępne dla innych i jednocześnie stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach sztuki życia, którzy świadomie podejmują decyzje. – W BMW Group na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów, dając im możliwość wyboru i koncentrując się tym samym na ich radości i oczekiwaniach – zaznacza dyrektor Studencki.
A wybór jest szeroki. Od uczestnictwa w ekskluzywnych wydarzeniach kulturalnych (w tym w ramach projektu BMW Art Club, realizowanego we współpracy z czołowymi instytucjami kultury i słynnymi artystami), poprzez spotkania z najwybitniejszymi mistrzami sztuki kulinarnej, po spełnianie się w innych pasjach, w tym oczywiście w pasji motoryzacyjnej.
Na fanów samochodowych klasyków czeka np. Concorso d’Eleganza Villa d’Este we Włoszech, gdzie w urzekającej scenerii jeziora Como prezentowane są zabytkowe auta. Z kolei w ramach BMW M Driving Experience można szlifować zaawansowane umiejętności bezpiecznej i dynamicznej jazdy w różnych warunkach drogowych czy na torach wyścigowych. Naturalnie – klubowicze mogą też uczestniczyć w przedpremierowych pokazach nowych modeli BMW.
Jeśli zaś chodzi o wydarzenia kulturalne, to np. w maju tego roku mogli oni zajrzeć za kulisy MFF w Cannes (BMW jest partnerem tego festiwalu), mając za przewodniczkę znakomitą reżyserkę Małgorzatę Szumowską.
– Jestem przekonany, że BMW Excellence Club umożliwi eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób i dostarczy naszym klientom wyjątkowych wrażeń, które pozostaną z nimi na całe życie – podsumowuje Kacper Studencki.