California Wine Weeks 2023 za nami
Udostępnij artykuł
Zakończyła się edycja California Wine Weeks 2023, skierowana do branży HoReCa, która kolejny raz okazała się sukcesem. 65 restauracji i wine barów z całego kraju przeprowadziło w swoich lokalach maju i czerwcu, promocję win kalifornijskich wraz z odpowiednio dobranym menu. Akcja wspierana była szeroko przez media społecznościowe dzięki kampanii przygotowanej przez brytyjską agencję First Pour. Polska okazała się liderem europejskim tego przedsięwzięcia. Brawo my!
Dzięki California Wine Weeks kilka tysięcy polskich konsumentów mogło poznać walory win kalifornijskich i przekonać się, jak doskonale łączą się one z międzynarodową kuchnią. Podczas trwania California Wine Weeks 2023 udało się sprzedać w sumie niemal 6000 butelek.
Akcję California Wine Weeks wsparli importerzy: Amka, CEDC, Centrum Wina, Dom Wina, Endorwina, ParnterCenter, WineRepublic, Winkolekcja.