
Faktoria Win z winną marką własną. GRAPE talk już w sprzedaży
Udostępnij artykuł
Faktoria Win (Grupa Eurocash) prezentuje nową markę własną w swoim portfolio. GRAPE talk powstała z myślą o młodych dorosłych, którzy szukają w winie luzu, koloru i dobrej energii. Lekka i odważna identyfikacja wizualna przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okazjom. Nowość jest już dostępna we wszystkich kanałach dystrybucji Grupy Eurocash.
Faktoria Win stworzyła nową markę własną z myślą o wzmocnieniu kategorii win we współpracujących z Grupą sklepach, które chcą uatrakcyjnić ofertę dla młodszych konsumentów – śledzących trendy, ceniących autentyczność i luz. To właśnie z myślą o nich została stworzona marka GRAPE talk, pod którą Faktoria Win wprowadziła na rynek aż pięć produktów zróżnicowanych pod względem stylu i pochodzenia:
- GRAPE talk Bomdia Amigos Vinho Verde to białe, półwytrawne wino prosto z Portugalii – lekko musujące, delikatne i orzeźwiające, z nutami limonki, moreli i jabłka;
- GRAPE talk Ciao Bella Prosecco – białe, delikatnie musujące prosecco z Włoch, pachnące zielonym jabłkiem z kwiatami i wyczuwalnie miodowymi nutami;
- GRAPE talk Tutto Bene Primitivo – wino czerwone półwytrawne z Włoch o intensywnym aromacie malin, dżemu jagodowego oraz słodkich przypraw;
- GRAPE talk Hola Seniorita Chardonnay – półwytrawne białe wino z Chile pachnące soczystym ananasem, melonem, nutami cytrusów i subtelną wanilią;
- GRAPE talk Alles Gute Riesling – eleganckie półsłodkie białe wino z Niemiec, łączące słodycz gruszki i brzoskwini z orzeźwiającą kwasowością.
Produkty marki GRAPE talk trafią do sklepów z regałem Faktorii Win. Można je też kupić niezależnie w kanałach Eurocash: zarówno w halach cash & carry należących do Grupy, jak i za pośrednictwem eurocash.pl.
– Przygotowaliśmy dla detalistów atrakcyjne, przyciągające uwagę wino, które wyróżnia się na tle konkurencji i buduje nową kategorię wina codziennego, nieformalnego, na luzie. Uzupełniając swój asortyment o GRAPE talk, detalista może wzmocnić nie tylko ofertę win czy ogólnie alkoholi, ale też atrakcyjność sklepu w grupie młodych dorosłych. Ważnym atutem naszej marki własnej jest też cena: zachęcająca i dla konsumenta, i dla detalisty z uwagi na dobrą marżę. Z okazji premiery naszej pierwszej marki własnej przygotowaliśmy też dla partnerów oferty specjalne – np. obecnie w eurocash.pl wina GRAPE talk są dostępne w promocji 5+1 – wyjaśnia Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny Faktorii Win.
Faktoria Win to rozwijany przez Grupę Eurocash koncept store-in-store, który od 12 lat zwiększa dostęp do kategorii win i wiedzy o niej. Regał z wyselekcjonowanymi przez specjalistów winami, obecny w tysiącach sklepów na terenie całego kraju, skutecznie zwiększa sprzedaż wina na rynku lokalnym. Detaliści mają zapewnione fachowe doradztwo, wsparcie marketingowe i szeroki, liczący prawie 180 indeksów asortyment uwzględniający aktualne trendy i sezonowość. Faktoria Win dociera też do hoteli i restauracji ze specjalną ofertą à la carte opartą na wine pairingu.