Celebruj życie z marką Freixenet
Udostępnij artykuł
Każdy znajdzie tu coś dla siebie – swój smak, swój rodzaj wina. Jest tu zarówno przebogata oferta win spokojnych, musujących, jak i mocna reprezentacja produktów 0%. W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły ekspozycje z winami Freixenet. To jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska.
Świat marki FX
Hiszpania i Włochy – to kraje, z których pochodzą wina z linii Freixenet. – Oferta produktowa jest naprawdę bardzo rozbudowana i każdy znajdzie tu coś dla siebie – mówi Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – Mamy wina spokojne i musujące, wytrawne i półsłodkie, białe, czerwone i różowe. Wina z rozpoznawalnych regionów winiarskich, ważnych apelacji i popularnych odmian winogron – tłumaczy Tomasz Potrzebowski.
Nie zabrakło tu zatem win znanych i lubianych, jak sauvignon blanc, pinot grigio, chianti, prosecco, cava czy asti. Są też nowości – moscato, nero d’avola i primitivo.
– Wykorzystując produkty marki Freixenet można w łatwy sposób zbudować półkę winiarską bazującą na dwóch uwielbianych przez konsumentów krajach, czyli Hiszpanii i Włoszech – podpowiada handlowcom Tomasz Potrzebowski. – Wśród tych produktów znajdują się wina, które bez dwóch zdań powinny znaleźć się w każdym sklepie. Mam na myśli prosecco, cavę, białe wino ze szczepu pinot grigio i czerwone z odmiany primitivo. To są takie klasyki, które często wybierane są przez konsumentów. Oczywiście nie można zapomnieć o innych winach, które wzbogacają ofertę, a także o produktach 0%, które są doskonałym dopełnieniem półki winiarskiej. Oferta produktowa jest skonstruowana w taki sposób, by w jak największym stopniu odpowiadać na oczekiwania polskich konsumentów – mówi Tomasz Potrzebowski.
Celebrate life!
Ekspozycje z winami marki Freixenet do sierpnia będą gościły w największych sklepach sieciowych w całej Polsce. – Zależało nam na tym, aby te ekspozycje możliwie najpełniej pokazywały świat marki. Zdecydowaliśmy, że będzie to zatem letnia aranżacja z barem, parasolem i ścianką świetlną, słowem – klimat w pełni wakacyjny – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Od lat naszym hasłem przewodnim jest motto: „Celebrate life!” Chcemy być blisko naszych konsumentów, towarzyszyć im w ważnych życiowych momentach. Ostatnie lata pokazały, ze warto doceniać nawet tę zwyczajną codzienność, te małe – wielkie momenty. Ulubione wino nadaje się do tego najlepiej!
Jak podkreśla Anna Pawłowska-Kruzińska, cechą charakterystyczną win włoskich z linii Freixenet są nietypowe, kryształowe butelki. – Zauważyliśmy, że nasi konsumenci, wracając po swój ulubiony smak, szukają na półkach właśnie naszych „kryształków”. To jest ich nawigacja w sklepie – mówi Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska..
Światowy projekt winiarski
Tak bogata reprezentacja win w linii Freixenet to efekt poszukiwań winiarskich w ramach międzynarodowego projektu firmy Henkell Freixenet Polska – World Wine Project. Chodzi o zaskakiwanie koneserów win propozycjami nieoczywistymi, wyszukanymi.
– Jesteśmy we wszystkich kanałach sprzedaży, a nasza oferta jest szeroka – mówi Tomasz Potrzebowski, koordynator projektu. – Bazujemy na globalnych zasobach grupy Henkell Freixenet. W 2019 roku, po połączeniu z firmą Freixenet, staliśmy się właścicielami wielu winnic na całym świecie oraz uznawanych w świecie winiarskim marek butikowych. Wina z tych winnic uzyskują najwyższe noty w opinii krytyków oraz prestiżowych magazynów winiarskich. Cieszymy się, że możemy zaprezentować polskim konsumentom tak unikalny asortyment win. To właśnie cel World Wine Project – podsumowuje Tomasz Potrzebowski.