Wielkanocne ekspozycje z winami od Henkell Freixenet Polska
Udostępnij artykuł
W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły wielkanocne ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska. To propozycje win szczególnie polecanych do wielkanocnych przysmaków – wina musujące oraz spokojne z linii Freixenet, a także ulubione prosecco Polaków – Mionetto.
Wino na wielkanocny stół
Wielkanoc to doskonała okazja do przetestowania wielu ciekawych połączeń wina i jedzenia. Odpowiednio dobrane wino pokreśli smak serwowanych przysmaków. Jak nie zbłądzić w gąszczu możliwości? Warto posłuchać wskazówek eksperta.
– Wina musujące, a zwłaszcza bąbelki w wersji wytrawnej, oznaczone jako brut, będą na Wielkanoc doskonałym wyborem – mówi Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – Prosecco czy cava świetnie pasują zarówno do jajek z majonezem, szynki czy białej kiełbasy Ponadto bardzo dobrze komponują się z pasztetami, chrzanem i sałatkami. Z kolei do tradycyjnej, wielkanocnej babki szczególnie polecam wersję extra dry z delikatnie zarysowaną słodką nutą. Wszystkie te trunki są bardzo uniwersalnym wyborem i niejako przy okazji podkreślają świąteczny, uroczysty charakter śniadania czy obiadu – uważa Tomasz Potrzebowski.
– Z kolei jeśli chodzi o wina spokojne, na wielkanocnym stole doskonale sprawdzą się wina białe – np. riesling. Miłośnikom win czerwonych natomiast polecam chociażby włoskie klasyki, czyli chianti i primitivo. Oba doskonałe pasują do pieczonego drobiu, pasztetów i wędlin, czyli dań, bez których trudno wyobrazić sobie Święta Wielkanocne – mówi Ekspert.
Mionetto & Freixenet
Wielkanocne ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska stanęły w największych sklepach sieciowych w całej Polsce. To propozycje win szczególnie polecanych do wielkanocnych przysmaków. Do wyboru są wina musujące oraz spokojne z linii Freixenet, a także ulubione prosecco Polaków – Mionetto[1].
Warto dodać, że silną reprezentację w tej wielkanocnej propozycji stanowi oferta win 0%. Produkty z segmentu „NonAlco” to alternatywa dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą spożywać alkoholu, ale pragną cieszyć się smakiem wina i uczestniczyć w świątecznej celebracji.
– Od lat naszym mottem przewodnim jest hasło: „Celebrate life!” – przypomina Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Wychodzimy z założenia, że warto doceniać codzienność. Te małe-wielkie chwile są ważne! I zachęcamy do tej uważności naszych konsumentów. Z kolei jeśli mamy powód do świętowania, kieliszek ulubionego wina nadaje się do tego najlepiej!- mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Wielkanocne ekspozycje będą gościć w sklepach do końca kwietnia br.
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa MAT APRIL 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco