Henkell Freixenet Polska: Strefa Mionetto Prosecco na 762. Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku
Udostępnij artykuł
Choć wina musujące pijemy już przez cały rok, to wakacje są dla nich czasem szczególnym. A ci, którzy są miłośnikami prosecco, swe kroki powinni skierować do Gdańska. Na jednym z największych jarmarków w Europie – Jarmarku św. Dominika w Gdańsku– swoją specjalną strefę ma Mionetto Prosecco. Do połowy sierpnia na placu Ołowianka można skosztować ulubionego prosecco Polaków, a także posmakować koktajli przygotowywanych na jego bazie. Słowem – dać się porwać włoskiemu dolce vita…
Lider sprzedaży
Mionetto Prosecco to lider na polskim rynku – numer „1” jeśli chodzi o sprzedaż. Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.1
Wino pochodzi z włoskiego regionu Treviso, wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. –Charakteryzuje się niezwykle wyrazistym, owocowo – kwiatowym aromatem z orzeźwiającą świeżością dojrzałego jabłka odmiany golden, a także nutą lukrecji oraz akacji – mówi Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu – tłumaczy ekspert.
Ale Mionetto Prosecco to też doskonała baza dla wielu znakomitych drinków. Wielu z nich spróbować będzie można na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku.
– Zapraszamy do naszej strefy Mionetto na placu Ołowianka! – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Jestem pewna, że nasze letnie koktajle zaskoczą nawet tych najbardziej wymagających. Prawdziwym hitem jest na przykład Hugo, będący połączeniem Mionetto Prosecco i soku z kwiatów czarnego bzu. Zapraszamy także tych, którzy preferują bezalkoholowe wersje znanych drinków, albowiem w linii Mionetto jest również wersja 0%. Aby celebrować miłe chwile w trybie slow, naszą strefę zaopatrzyliśmy w wygodne pufy i leżaki, tak, aby można się było u nas „zasiedzieć”. Ale oczywiście mamy też coś dla tych, którzy ciągle są w biegu – nasze Mionetto można wziąć na wynos, z pomocą przychodzą butelki o pojemności, 0,2. W sam raz na raz!
Prosecco Day
Najwięcej atrakcji zaplanowano na 12 sierpnia, czyli w przeddzień Światowego Dnia Prosecco. – Jako lider na polskim rynku, nadajemy ton tym obchodom. Pamiętajmy, że prosecco to styl bycia i życia. Włosi są w tym niedoścignieni. Postaramy się wziąć z nich przykład i świętować w rytmie dolce vita. Od południa, do późnych godzin wieczornych, profesjonalni tancerze będą uczyć wszystkich naszych gości specjalnego układu tanecznego. Słowem – będzie się działo! – zapowiada Anna Pawłowska-Kruzińska.
Kierunek: Gdańsk
Jarmark św. Dominika w Gdańsku to jedna z największych imprez tego typu w Europie. To blisko 700 stoisk handlowych na powierzchni 55 tys. metrów kwadratowych. W zeszłym roku odwiedziło go blisko 2,3 mln osób, z czego 25% to goście z zagranicy.
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa MAT APRIL 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet – światowego lidera w kategorii win musujących. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie*), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco w Polsce**), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu w Polsce***). Producent Likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Ziołowego Aperitifu Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.
*Wg IWSR, 2019, wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży **Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wartościowa w okresie II 2021 – I 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco ***Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie II 2021 – I 2022, w kategorii: Gin