Sylwestrowe odliczanie z Mionetto Prosecco
Udostępnij artykuł
Wystartował ogólnopolski konkurs „Sylwestrowe odliczanie z Mionetto”. Akcja firmy Henkell Freixenet Polska, lidera kategorii prosecco w kraju, skierowana jest zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa. – Sylwester to dobry moment, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto – mówią przedstawiciele firmy.
Wspólne odliczanie
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 1 butelkę lub 1 kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać zadanie konkursowe. Na zwycięzców czekają nagrody – vouchery do sklepów Swiss oraz kartony pełne ulubionego prosecco Polaków.
„Sylwestrowe odliczanie z Mionetto” trwa przez cały grudzień. Konkursowi towarzyszy szeroka komunikacja, m.in. na specjalnej stronie konkursowej (www.sylwesterzmionetto.pl), na Facebooku i Instagramie marki oraz w punktach sprzedaży.
– To pierwsza tego typu akcja w historii naszej marki. Ale w końcu jesteśmy gospodarzem kategorii „prosecco”, a bycie liderem zobowiązuje – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szefowa Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Sylwester to dzień, w którym wszyscy sięgają po wina musujące, z prosecco na czele. To więc doskonała okazja, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto. Bo jak świętować, to tylko w dobrym towarzystwie! – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.
Kierunek: bąbelki
Grudzień, a szczególnie okres świąteczno-sylwestrowy, wyjątkowo sprzyja zakupom win musujących. Jednak bez dwóch zdań to Sylwester jest dla nich najlepszym czasem. Wystrzał korka od wina musującego jest nieodłącznym akcentem związanym z symboliczną zmianą daty i świętowaniem nadejścia Nowego Roku.
– Najnowsze badania rynku pokazują, że to, co najważniejsze w kategorii win musujących, dzieje się w kategorii prosecco – mówi Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – To właśnie ten segment najmocniej napędza i tak już rozpędzony rynek. Wyniki sprzedażowe w ostatnich latach pokazały, że Mionetto Prosecco to bardzo popularny wybór zarówno na sylwestrową noc, jak i na zabawy w czasie karnawału. Jestem przekonany, że nie inaczej będzie i w tym roku. W końcu Mionetto to ulubione wino musujące Polaków – mówi ekspert.
Warto podkreślić, że prosecco doskonale smakuje solo, ale równie dobrze sprawdza się jako baza do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu. Jest niezwykle orzeźwiające, przyjemnie owocowe, pasuje niemal do wszystkiego.
– Pić prosecco to jakby naśladować Włochów, którzy są mistrzami dolce vita. Prosecco jest zatem esencją włoskiego luzu i umiłowania życia – podkreśla Tomasz Potrzebowski.
Lider sprzedaży
Mionetto Prosecco to lider kategorii odnotowujący zdecydowanie większą dynamikę niż rynek.[1] Pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu.
_____________________________________________________________________
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet – światowego lidera w kategorii win musujących*. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie*), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco w Polsce[1] ), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu w Polsce***). Producent Likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Ziołowego Aperitifu Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.
*Wg IWSR 2022 wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży
**Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wartościowa w okresie II 2021 – I 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco
***Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie II 2021 – I 2022, w kategorii: Gin
[1]Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresach w31 2020 – w 30 2021 oraz w31 2021 – w30 2022, w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco