Nowość w linii Mionetto – na sklepowych półkach debiutuje Aperitivo!
Udostępnij artykuł
Jeśli jesteś fanem kultowego pomarańczowego drinka na bazie prosecco, mamy dobrą wiadomość! Na sklepowych półkach właśnie zadebiutował nowy produkt firmy Henkell Freixenet Polska. Lider kategorii prosecco rozszerzył portfolio o Mionetto Aperitivo. Przygotowanie włoskiego Spritza nigdy nie było tak proste!
Nowość w linii Mionetto
Mionetto Aperitivo zostało starannie przygotowane według włoskiej receptury. Słodko-gorzki smak to jego znak rozpoznawczy.
– „Złożenie” znanego na świecie kultowego Spritza ze składników od marki Mionetto nigdy nie było prostsze. Wystarczy połączyć Mionetto Prosecco z Mionetto Aperitivo, dodać wodę gazowaną, lód i plaster pomarańczy! Ta nowość doskonale uzupełnia ofertę marki, która zdobywa ogromną sympatię polskich konsumentów – tłumaczy Hanna Hausman, Kierownik Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Nasza nowość w portfolio to prawdziwe bogactwo smaku dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu, soczystych pomarańczy. Doceniane przez konsumenta, niezwykle lekkie, orzeźwiające, z subtelnie owocowo-kwiatową nutą Mionetto Prosecco to dla Aperitivo idealny towarzysz – mówi Hanna Hausman.
Mionetto Spritz
Aby przygotować Mionetto Spritz, należy napełnić kieliszek lodem, dodać 3 części Mionetto Prosecco, 2 części Mionetto Aperitivo, uzupełnić odrobiną wody gazowanej i udekorować plastrem pomarańczy.
– Moim zdaniem najlepsze w tym produkcie jest to, że oryginalna, włoska receptura została skomponowana w taki sposób, by aperitivo połączone z prosecco – lub innym winem musującym – wydobywało to, co w obu trunkach najlepsze – ocenia Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.
Jak przypomina ekspert, to właśnie słynny pomarańczowy koktajl by początkiem sporej rewolucji w segmencie win musujących. – Koktajle, w skład których wchodzi wino, a najpopularniejszym z tych win jest bez wątpienia prosecco, to w naszym kraju dość nowy trend – zaledwie kilkuletni. Faktycznie wszystko zaczęło się od Venetian Spritz lub po prostu koktajlu o nazwie Spritz. Ten uwielbiany przez wielu koktajl z aperitivo, uzupełniony prosecco i odrobiną wody gazowanej – dla lepszego podbicia smaków i aromatów – zapoczątkował fascynację miksologią barmańską, a także przyczynił się do wzrostu popularności win musujących – mówi Tomasz Potrzebowski.
Polski lider
Mionetto to najważniejsza marka w ofercie firmy Henkell Freixenet Polska. Mionetto Prosecco to zdecydowany lider na polskim rynku prosecco – numer „1” jeśli chodzi o wartość sprzedaży. Badania wskazują, że Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.[1]
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé, biologico czy 0 %. W ostatnim czasie linię rozbudowano o koktajle Mionetto, a także Mionetto Asti.
Mionetto Aperitivo
Pojemność: 500 ml
Sugerowana cena detaliczna: 30 zł
[1]Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food)Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące w segmencie Wine Type=Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)