Frontera Spritzer: orzeźwiająca nowość na lato
Udostępnij artykuł
Na polski rynek trafia lekko musująca Frontera Spritzer – aromatyczny, kwiatowy koktajl znanej chilijskiej marki wina. Na półkach sklepów dostępne są dwie wersje drinka: Frontera Spritzer Elderflower to koktajl na bazie chardonnay z naturalnym aromatem z czarnego bzu; Frontera Spritzer Rosé Roses oparty jest na cabernet sauvignon i zawiera naturalny aromat płatków róż. Niska zawartość alkoholu – 5,5%, owocowe i kwiatowe nuty, a także drobne bąbelki sprawiają, że napoje Frontery będą przyjemnym orzeźwieniem w ciepłe wiosenne i letnie dni.
Spritzery to nowa, szybko rosnąca kategoria na rynku alkoholi. Są adresowane przede wszystkim do kobiet. Półsłodki, lekko musujący napój doskonale wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie, sprawdza się jako aperitif, serwowany do posiłku lub drink podczas spotkań z przyjaciółmi. Powinien być podawany dobrze schłodzony lub na kostkach lodu, opcjonalnie z dodatkiem owoców.
Frontera to marka win wytwarzanych przez renomowaną chilijską winiarnię Concha y Toro. Powstała w XIX w. Concha y Toro jest największym producentem i eksporterem win z Ameryki Łacińskiej oraz jedną z 10 największych firm winiarskich na świecie, sprzedającą ponad 34 miliony skrzynek wina rocznie. Concha y Toro eksportuje swoje butelki do 140 krajów świata. Dystrybutor Frontery, firma Cerville Investments jest importerem, mającym w portfolio blisko 800 etykiet win i ponad 100 etykiet mocnych alkoholi. Jej produkty dostępne są w sieciach handlowych, specjalistycznych sklepach oraz w sektorze HoReCa. Wprowadzając na rynek Fronterę Spritzer Cerville Investments wchodzi w nowy obszar produktów alkoholowych. Produkt będzie dostępny w sieciach handlowych, m.in. w Rossmann, Carrefour i Eurospar, wkrótce także w Dużym Benie, a także w sklepach z alkoholem.